12 Timmar!!

Fy fan vilken dag, förlåt men de finns inget annat ord att använda just nu... Idag började jag ju som vanligt vid kl7 på morgonen och hoppades på att min minsta skulle vara på bättre humör, men icke! Dagen började med att vi hade en fruktansvärd morgon med skrik, skrik och skrik. Hon ville bara ha mamma och hon hade ett telefon möte i källaren så de fungerade ju inte.. men jag hade en ängel till storasyster som verkligen hjälpte mig med att få på henne kläder så jag slapp att ta henne i pyjamas till skolorna för att lämna dom två andra flickorna. Men morgonen var ju bara en början kan jag ju säga för sedan har hela dagen fortsatt likadant med att så fort något inte är som hon vill så börjar hon skrika rakt ut och gråta! Precis innan 4 ringde också min värd mamma och sa att hon kommer bli sen så kommer inte bli hemma innan 6.. hon kom 6.45. Så då hade jag jobbat 11 timmar och 45 minuter. Behöver jag säga att jag hade huvudvärk och bara ville dö typ. Har liksom haft minst ett skrik/gråt anfall i timmen under hela dagen!!! Jag vet liksom inte vad jag ska göra med henne när hon gör så.. man kan ju inte bli jätte sur på henne när hon gråter.. i början var jag i alla fall inte de men i slutet så skickade jag henne till rummet och sa att hon kunde komma när hon var klar med gråtandet, men de var bara dom två sista gångerna.

Så imorgon så börjar jag kl 10 istället eftersom jag jobbade över idag så jag ska försöka ta sovmorgon om jag kan annars ska jag gå ut och gå en runda på morgonen. 

Nu ska jag ta en nap tror jag om jag ska orka med kvällen! Min localcoordinator kommer vid 9.

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkar inte som du fick en rolig dag igår, hoppas du får en bättre idag :)

2010-04-22 @ 07:16:29
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0