3 månader i USA

Idag är de exakt tre månader sedan jag lämnade Sverige!
Tre månader är en lång tid, och de har gått så fort även om jag om de känns som om jag har varit i USA länge också. De är helt konstigt men nu har jag dessutom börjat ett nytt kapitel i mitt au-pair år med ny familj och nytt ställe!

Idag har jag inte gjort något alls mer än att duscha och äta. Jag skrev ju innan att mina ögon var svullna imorse och de är dom fortfarande men de är bättre nu tack var Benedrylen(stavning). Men jag har också något förkylnings infektion som irriterar mig, eftersom mina lymfkörtlar är svullna, knölen på halsen som nu är två knölar för övrigt.. Så de jag har gjort idag är att sova, sova och sova och läst lite People magasin som min värd mamma hade. Och nu har jag tagit en dusch och ska gå och lägga mig för natten för jag är helt slut och klockan är bara halv 9..

Om jag är bättre imorgon så ska jag jobba tillsammans med min värd pappa, eller i alla fall halvdag. Och är jag fortfarande likadan som idag så blir de nog till doktorn för att få något utskrivet för ögonen.

Godnatt, Caroline 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Okej :) Aah, men det låter bra. Jag är ju ledig i morgon så kan redan den tiden.. du kan väl höra av dig i morgon? Mitt nr är 914-522-9440.

2010-04-12 @ 04:44:00
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0