Adam Brody

Idag var jag ute på kaffe med en annan tjej, Fredrika från tyskland. De va väldigt trevligt och vi satt och pratade länge. Sedan kom två av hennes vänner som och dom skulle gå och kolla på ett ställe här i närheten där dom tydligen spelade in en film! Så vi hängde på och de va typ bara några gator från mitt hus:D Filmen var en jul film så dom hade fyllt alla trädgårdar runt omkring med julbelysning precis som om de vore jul. Jag kommer inte ihåg vad filmen hette men de va i alla fall något med orange och huvudkaraktärerna är Adam Brody och Danneel Harrisie (Rachel i ont tree Hill) tror i all fall att de va hon också..
Men i alla fall precis när vi kom dit så var de en annan tjej som hade fått en bil på henne med Adam Brody tillsammans så vi tänkte att vi kanske hade missat honom. Men sekunden efter så kommer han åkande på en "scooter", sån typ sparkcykel rakt framför oss!! Hahaha jag fattade de inte först seg som jag är men när jag väl fattade så sa vi i alla fall hej till honom och han sa hej tillbaka haha och log förmodlingen tänkte han vilka stalkers.. Men i alla fall jag har sett Adam Brody och han sa hej! Men givetvis så hade jag inte min kamera i handväskan som jag normalt sett alltid har!!



För övrigt har de gått bättre att jobba idag! Fast jag typ jobbade två timmar extra.. men jag sa att de var okej eftersom jag var sjuk i början på veckan och slapp jobba en hel del när jag var hel slut. 

Jag mailade ju mitt försäkringsbolag igår för att få en lista på doktorer som jag kan gå till och jag gav om också all min information om min försäkring som jag har och var jag bor och allt. Och sen har dom mailat tillbaka idag att dom vill ha namn på min vårdcentral och nummer och frågat vad för problem jag har haft och en massa saker som dom säger för att kunna ge mig en doktor. Men kan dom inte bara ge mig en lista på ställen som jag kan gå till!? Jag menar detta har tagit över 24 timmar nu tänk och jag måste gå till doktron akut någon gång då kan man ju liksom inte genomgå detta varje gång! Då vill man ju redan veta var man kan gå utan att behöva kronglas med de på detta viset.. tycker de är lite dåligt faktiskt jag menar jag har betalt typ 4000 för denna förskäringen och dom kan inte ens få fram en lista på doktorer i detta området!

Any way nu måste jag verkligen sova igen, gick inte så bra med mitt mål att sova innan 12.. kl är 12.30.

Goodnight, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0