Alergisk eller något liknande..

I dag på morgonen när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögonen, dom var liksom helt igen svullna och gaggiga! Jätte äckligt och ont gjorde de också eftersom de spände så mycket när dom va svullna. Så jag gick och tvättade min ögon och sedan visade jag de för min värd mamma och hon blev helt förskräckt och gav mig en massa bendryl (allergimedicin) och sa att min värd pappa skulle kolla på de direkt när han kom hem, han är utbildad docktror men jobbar nu som kiropraktor. Inte nog med de jag har en konstig knöl på halsen också som gör skitont! Så den ska han också kolla på när han kommer hem! Inte nog med de så har jag en konstig stor knöl på min nacke! Knölen är typ stor sten hård och gör skitont och sträcker så jag har ont i hela den sidan av nacken.. Och jag har dessutom ett sår eller något likande i min hårbotten som typ blöder ut någon genomskinlig vätska hela tiden! Min kudde var helt blöt av de när jag vaknade idag! 
Fattar inte vad de är för fel på mig men något är de ju i alla fall som är på gång.... :S

För övrigt så var jag ute och sprang en lång runda igår, jag hade bara tänkt springa bort till våran lilla sjö och tillbaka vilket ör typ 2 mils. Men när jag var på väg hem så såg jag några skyltar för olika gångleder och tänkte att jag kunde ta en del av den och sedan vika av för att komma tillbaka nära huset. Men de gick inte riktigt som jag hade tänkt mig.. Jag gick/ sprang jätte länge och efter ett tag så tänkte jag att detta kan inte var rätt så jag vände och sprang hela vägen hem för jag var rädd att dom skulle vara oroliga hemma eftersom jag redan hade varit ute i över en timme och jag sa att jag inte skulle ta så lång runda till dom och sedan så glömde jag min mobil hemma också. Så när jag kom hem hade jag varit ute i över 1,5h och var helt slut!!
Sen senare på kvällen så hade familjen och jag bbq vilket var trevligt.

Nu kom min värd pappa hem! dags för undersökning!

Kram, Caroline 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0