Back from DC

Yes nu är vi äntligen tillbaka från Washington DC efter en låång bilfärd på 5 timmar! de tar normalt 2,5-3 timmar!!

I övrigt har helgen varit jätte trevligt i ett soligt proppfullt DC pga "the cherryblossom festival". Men de var också jätte vackert över allt pga av alla Cherry träden :D Och jag fick se alla kända saker som man vill se, med mina två guider som vallade runt mig!
Jag lovar att berätta allt imorgon med bilder och allt men nu måste jag sova för jag är svin trött efter den sjukt låånga bilfärden och helgen!

Goodnight, Caroline
P.s Nu ikväll när jag kom hem så stod de en "easterbasket" med godis i på mitt rum från min värd familj:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0