Bilder från i helgen m.m

Här kommer lite bilder från helgen!

New York
Times sqare:





Sex and the city 2!! behöver jag säga att jag längtar!?!




Här ska jag stå och köa nästa lördag! (De är här dom säljer brodway biljetter för reducerade priser, man köper dom samma dag och dom öppnar kl10 på morgon en så får man stå och köa och försöka få biljetter till en brodway show som man vill!)


Någon knäpp männsika som spran runt och dansade i brundklänning typ..


Andra blandade bilder från helgen och måndag

Min gata! De är en massa träd i mitten med blommor och en liten bäck och så är de "one way streets" på varje sida.

Sjön/dammen i början på våran gata


Blåste såpbublor med min minsta igår




Frihetsgudinnan från Ikeas resturang igår- såg henne senare också när vi åkte vattentaxin hem


Manhattan från Ikea!


Mitt rum


Utslagen som jag har haft här kan ni se hur dom gick upp i ansiktet från halsen, detta var i söndags då dom hade blivit mycket bättre innan var de mer rött över hela området. Nu idag är dom nästan helt borta! 


Kram, caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0