DC imorgon

Nu ligger jag i sängen redo för imorgon, de blir en tidig morgon då jag ska duscha innan och sedan åka och hämta Jennifer vid typ 7.10 och sedan hem för att Julia ska kunna komma och hämta oss här kl 8.00.

Kvällen som har varit har ägnats till Phillies! Vi var ju som sagt på basball och de var en väldigt rolig upplevelse! Oh shiit vad stor arena de var. Jag kan ju inte påstå att jag förstod precis allt men i de stora hela så förstod jag ju;) och Phillies vann mot the Pirets från Pittsburgh. Bilder från detta kommer efter helgen. 

Idag har jag också pratat med den värdfamiljen från New Rochelle igen och dom pratade även med min nuvarande värd mamma för att få referens om mig. Och sedan frågade dom om jag ville matcha med dom så nu är jag matchade med dom eftersom jag tackade ja:S. Så på torsdag så kommer jag lämna denna familjen och åka till dom. De är väldigt mycket blandade känslor just.. jag kan dels inte förstå att jag ska lämna denna familjen och sedan att jag ska träffa en ny familj de känns jätte konstigt. Och jag kommer verkligen sakna min Broomall familj de är ju en sak som är säker!!! Men som min värd mamma sa att du kan ju alltid komma och hälsa på oss i sommar, "för de finns alltid ett rum för dig här hos oss"! Så förhoppningsvis så kommer jag att trivas jätte bra hos de nya familjen och även kunna hålla kontakten med denna familjen och komma och hälsa på dom! Jag kan inte riktigt vara "excited" för att träffa och flytta till den nya familjen ännu.. jag har liksom inte äns förstått de ännu. Men vi får vell se hur jag känner efter helgen.

Nu måste jag sova så jag orkar med att gå upp 6.30 imorgon!
Godnatt, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0