En vecka till min Födesledag!

Idag är de en vecka tills jag fyller 20 år! Dock är de ingen stor grej att fylla 20 år i detta landet.. önskar nästan att jag var hemma bara över min födelsedag så jag kan gå till systemet och gå ut en kväll men alla där hemma och sedan åka direkt tillbaka hit! Haha men men vi får vell ta de när jag kommer hem;)

Idag har jag bara haft två barn hemma och de va helt okej vi åkte till biblioteket (som för övrigt har blivit mitt favorit ställe med barnen! För dom sysselsätter sig själva och kan vara där i timma om dom får:D) en stund för att dom inte skulle sitta inne och kolla på tv hela dagen och sedan var vi bara hemma och slappade vilket var skönt för jag har haft en sjuk huvudvärk idag! Mitt halsont är dock lite bättre, vet inte om de beror på att jag har använt ett spray för halsont typ hela tiden, bedövar typ hela munnen och smakar skit!! Vi får vell se hur jag mår imorgon och sedan ska jag bedöma om jag ska hämta ut medicinen eller inte..
När jag hade slutat så tog jag i alla fall en nap på 1,5 timme och mådde mycket bättre när jag vaknade och bestämde mig för att jag skulle gå ut och träffa Sandra och Emma för en fika på kvälls kvisten. Så jag åkte och träffade dom vilket var mycket trevligt men de va precis så jag orkade nu när jag kom hem så va jag helt slut med en bultande huvudvärk och en totalt igenpluggad näsa. Så de blev direkt i sängen med alla olika mediciner, Nyquil, saltgurglat, halsspray, huvudvärkstabletter och nässpray och så vanliga halstabletter då så klart så nu är jag redo för natten!

Godnatt sovgott, de kommer jag göra i alla fall;P Caroline


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det hoppas jag också på :D

2010-04-29 @ 15:16:06
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0