Förlåt..

Förlåt förlåt för min dåliga uppdatering...:
I går så mådde jag fortfarande väldigt dåligt men jobbade i alla fall på morgonen när vi skickade flickorna till skolan sen gick jag och la mig när vi kom hem och sov i 4 timmar och jobbade sedan två timmar till innan jag sov lite mer för att sedan äta middag och sedan sova igen! Så måndag var inge bra dag kan jag ju inte säga och de ända jag åt under dagen var middagen med undantag av att jag drack massa te och vatten!
Men idag när jag vaknade så mådde jag mycket bättre och mina ögon så nästan helt normala ut:D men jag hade i något konstigt utslag på halsen och under hakan som kliade som bara den! De ser typ ut som stora myggbett eller något likande och nu när jag duschade på kvällen så såg jag att jag även hade fått några ner på bröstet och mot armhålorna. Trodde först att de va någon reaktion på någon av all medicin som jag hade tag under dom senaste dagarna men nu vet jag inte om jag tror på de längre. Hoppas inte att de sprider sig!!

I övrig har de gått bra att jobba idag och jag har kört för första gången här i den nya familjen och de var inte någon större skillnad förutom att jag var skit rädd för att köra för fort eftersom dom typ har polisbilar stående över allt i detta området. Vilket dom definitivt inte hade i Philly med område där alla körde för fort hela tiden.. Nu på kvällen har jag pratat med två andra au-pairer som bor i detta området, en av dom ska jag träffa imorgon kväll och en ska jag träffa på torsdag kväll! Så de ska bli kul att träffa lite annat au-pair folk i detta området:D

Nu sängen!
Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0