Fredag

Solen skiner och de är jättevarmt ute redan! Idag började jag dagen med en lång promenad i solen och nu har jag duschat och är redo för dagen:D
Idag börjat jag jobba vid 12noon och sedan jobbar jag tills vi kommer hem från basballen. Ikväll ska jag ju som sagt gå på basball med min nuvarande värdfamilj! Och de ska faktiskt bil jätte kul:D

Jag pratade inte mer med "the new rochelle" familjen igår än på mail men jag vet att hon ska prata med min nuvarnde värdmamma idag och sedan också förmodligen ringa mig. För jag tror att de nalkas ett beslut om jag ska till dom eller inte...

Nu måste jag gå ska försöka gör ett inlägg ikväll innan jag går och lägger mig men jag kan inte lova de, och sen imorgon åker jag till DC vid 8 och då har jag ingen datron med mig..

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0