Freeedag!

Yes nu är de fredag och helg:D Jag är så fruktansvärd trött och har alldelse för mycket problem att gå upp vid 6.30 varje dag.. måste verkligen lära mig att sova innan midnatt i veckorna!!!
Idag har jag jobba nästan helt själv för första gången! Min värdmammas syster, som bor inne på manhattan, var här och häslade på idag för att jag skulle ha någon hemma och fråga om de va något men annars så var jag själv och fixade allt bra! Och minstigen var riktigt söt mot mig idag hela dagen och alls så grinig som hon har varit mot mig dom andra dagarna. Och hon är helt galen i Lady Gagas Rud boy och kan hela låten utantill!! Så när vi åker i bilen så sjunger hon med och dansar i sin bilstol till låten! Såå söt!

Ikväll ska jag träffa Sandra och gå ut och äta något och sedan förmodligen gå på en film på bio! Ska bli kul att träffa henne, en annan svensk!
Ihelgen hoppas jag på att få ta en tur in till NYC och Manhattan!!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0