Godmorgon fredag!

Nu är de fredag igen, jag fattar inte att veckorna går så fort!! Och jag har nu dessutom passerat två veckorsgränsen här hos den nya familjen.

Igår så var de nästan lika jobbigt att jobba som i onsdags med mycket skrick nästan hela dagen, de avtog lite under dom två sista timmarna så jag hoppas att vi hade en brytpunkt där och att de går mot de bättre nu igen! För de är inte kul att jobba med en unge som bara skriker!
Min äldsta flicka hade en show igår om att vi ska börja leva mer grön, miljövänligt. Den var faktiskt väldigt bra för att vara av två klasser från första klass! Så de var kul att se:D
På kvällen träffade jag en annan au-pair på starbucks och satt och pratade ett tag, trevlig, trevligt!

Nu är de dags för jobb, börjar om 3 minuter!
Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0