Godnatt för sista gången från Broomall

Nu säger jag godnatt för sista gången från detta stället imorgon vid denna tiden ligger jag i min nya säng i New Rochelle och inte här i Broomall. De känns jätte konstigt att jag inte kommer vara här imorgon kväll och att detta verkligen är min sista natt här!
Ikväll har jag haft en jättetrevlig sista kväll med min värdfamilj här!:D Kommer helt klart sakna dom!<3

Jag har också pratat i telefon med min nya värdmamma om allt imorgon och kl 12.18 imorgon går mitt tåg från Philadephia central till New york och sedan vidare till New Rochelle!

Nu ska jag försöka få lite sömn!
Godnatt, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ok, vilket lyxigt schema. Det vill jag också ha.. haha.

2010-04-08 @ 13:19:39
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Vivi-Anne

Lycka till i din nya familj, kommer säkert att bli jättebra.

Kram Vivi och resten av familjen

2010-04-08 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0