Goodnight

 Gud idag har de varit riktig "utomlandsvärme" här och de är fortfarande 21 grader varmt enligt min dator och jag tror den för jag var ute alldels nyss och de var riktigt varmt!! Kändes typ som om jag var på en utomlands semester eller något för de luktade så där härligt varmt som de gör när man är utomlands på solsemester också;)
Jag vet inte hur varmt de har varit idag mitt på dagen men de var i alla fall väldigt varmt och barnen har aft vatten krig med vattenballonger, och varit ute i stort sätt hela dagen! Och jag måste säga att jag börjar bli lite brun nu;) tror aldrig jag har varit så här brun vid denna tiden på året utan att ha solat i solarium eller varit på solsemester!!

Nu ikväll har jag försökt börja rensa ut i mitt rum och börja packa så smått...så nu är de ett enda stort kaos i mitt rum och mina gardrober! Men jag kom faktiskt en liten bit på vägen men insåg också att jag absolut kommer ha problem med att packa ner allt i mina två väskor som var fulla när jag kom hit, och nu har jag gjort en hel del shopping och samlat på mig en massa annat "skit" också. Så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa de, har nog tänkt att trycka ner så mycket som möjligt och sedan sitta på väskan och stänga och hoppas på att de fungerar..

Nu ska jag sova! Imorgon tar jag sovmorgon till 9 för jag börjar inte förens vid 12:D

Goodnight, Caroline
P.s bilder från DC kommer imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv:

Heej :) Nej, det är inte alls långt härifrån.. jag ska faktiskt alldeles strax gå dit. Tar ca 40 min för mig att gå till New Rochelles centrum och med bil går det supersnabbt.

Vad tråkigt att du var tvungen att byta familj men vad kul att du kommer hit. :) Jag vill jättegärna träffas.

2010-04-06 @ 17:24:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Ja, det är verkligen nära. Hör av dig när du är här. Vet du hur du kommer jobba än? :)

2010-04-07 @ 02:52:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0