Lunch

Nu är de "lunchrast" dvs. min mista sover och jag får en ca 1.45-2h för mig själv att varvar ner och samla energi för resten av dagen. Även om jag ska göra lite andra saker under denna tiden som tex bädda flickornas sängar och plocka i ordning i deras rum. Men de kan jag göra jätte fort så kan man slappa sen;)
Morgonen började tufft då alla tre flickorna hade vakant på fel sida idag..och bara skrek och grät och allt var fel. Så när dom två äldre äntlige hade kommit till skolan så ville jag helts bara gå och lägga mig igen men då hade jag lovat min mista att gå till parken som muta för att hon skulle lyssna på mig tidigare under morgonen. Så vi packade en pciknick och sedan tog vi oss till parken med BIL! Hon vägrade sitta i vagnen och jag hade häldre gått till en av parkerna här i närheten eller till sjön/dammen här på slutet av våran gata. Men jag orkade inte bråka så de fick bli bilen. 

Hoppad eftermiddagen går bättre!! Den är i alla fall mycket kortare innan jag slutar;D

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0