Packning mm.

Tro de eller ej men jag tror faktiskt att jag kommer lyckas med att stänga båda mina resväskor med alla mina grejer i dom! Jag har redan stängt min stora svarta väska men de var med lite våld, då jag satt och typ hoppade på den när jag stängde den.. men de gick i alla fall:D Den lite mindre röda väskan tror jag inte heller ska bli något jätte problem eftersom de enda jag har kvar är mina hygien artiklar och kläderna jag har på mig nu, så de ska nog också gå bra!

Jag har nu också jobbat mitt sista pass här hos denna värdfamiljen och de var ett väldigt långt sådant. Eftersom jag jobbade från igår kl 12 till idag kl 1pm! Även om jag sov under natten men ändå.. Nu är de i alla fall gjort! Igår när jag hade lagt barnen så kom Jennifer för att umgås lite och sedan också säga hejdå eftersom vi inte kommer träffas mer innan jag åker:( Jag var också alldeles nyss och träffade Julia och sa hejdå till henne och lämnade lite saker!

Okej nu ska jag återgå till mina väskor och att umgås med värdfamiljen!
Kram, Caroline
P.S De är sjukt varmt här! Både igår och idag har de varit över 30 grader varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0