Rast..

Okej nu har jag haft rast i 2 timmar och 30 minuter, och börjar om 30 min! Jag har legat ute i den underbara solen i ca 1.5h och nu har jag suttit vid daton ett tag också. Jag ska snart börja jobba igen och då jobbar jag till 9pm ikväll, segt.. Och imorgon tror jag också att jag jobbar kväll vilket är ännu segare eftersom jag hade tänkt att gå ut och äta med min vänner här borta då för att säga hejdå till dom och sedan kunna var hemma på onsdag kväll och bara ta de lugnt och vara med min värdfamilj men nu verkar de som om de får bli tvärt om.. eller jag vet inte jag har inte riktigt funderat ut hur jag ska göra de ännu. Och om jag inte börjar packa ikväll så kommer jag få panik på mig själv för de är ett enda stort kaos i mitt rum just nu.. och hur mycket tvätt som helst!!

Återkommer ikväll med bilder och inlägg om helgen!
kram, caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0