Sjuk

Ja nu är jag sjukt igen!! Jag vill inte var sjuk mer de är ju så tråkigt och jobbigt men vad kan man förvänta sig när alla andra är sjuka runtomkring mig??
Idag så vaknade jag upp men världens halsont och sedan har de bara blivit värre och jag har också gått runt och frusit även om jag har haft jätte mycket kläder på mig.. Så nu när jag slutade så paratade jag först med mamma och sedan med pappa och dom övetygade mig båda om att jag skulle ringa till dokron för att få en tid imorgon och kolla upp dehär. Så  jag ringde en av doktorerna som jag fick rekomenderade av försäkringsblogaet förra gången jag va sjuk och hon kunde ta emot mig redan ikväll vi halv åtta precis innan dom stänger! Så nu ska jag böra för ska äta lite och sedan åka till doktron för första gången här i staterna!  

hör av mig när jag kommer hem!
Kram caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0