Sol!

Idag är de sol ute:D fast de är inte så jätte varmt, bara 18 grader och lite vind men dom säger att de kommer varmare väder till helgen och nästa vecka! Så de ska bli skönt nu efter regn och rusket som var i början på veckan. Idag har de varit den första "vanliga" dagen denna veckan med bara ett barn hemma som de normalt sätt brukar vara vilket var väldigt skönt för då fick jag min lilla "lunchrast" när hon hade sin nap;D Efter som de va soligt ute idag så spenderade vi en timme i parken på förmiddagen och sedan resten av tiden så tog vi de lugnt efter jag fortfarande inte mår toppen och de gör ju inte hon heller för den delen.. Men jag själv mår i alla fall bättre idag även om jag idag ska ta en lugn hemma kväll med datorn, tven och boken för att helt kurera mig till helgen! 

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0