Stor dag idag!

Gud jag är svintrött, denna dagen har varit sjukt låååång och full känslor!

Dagen började med att jag gick upp vid 8 för att säga hejdå till värd barnen i Broomall familjen och spendera lite tid med dom innan skolan! Så vi lekte lite utomhus och sedan sa jag hejdå till L vid skolbussen och sedan till N vid skolan eftersom jag körde honom till skolan. Jag fick ett kort från barnen som var jätte sött där dom hade ritat i lite bilder inuit i väldigt sött och så klart så började jag lipa när jag fick de av dom!
Efter att dom hade gått till skolan så gjorde jag mig iordning och plockade ihop mina sista saker och stängde min andra väska. Efter de så åkte jag med min värd mamma och S till affären för att sedan åka vidare till tågstationen där jag skulle ta mitt tåg. Väl på tågstationen så visade min värd mamma mig var jag skulle va och sedan gav vi väskorna till en kille som tog dom ner åt mig och jag fick ta hissen istället för att stå i kö med alla andra och trängas;) Innan jag åkte ner så sa jag hejdå till S och min värd mamma vilket var väldigt ledsamt... och jag fick ett kort från min värd mamma som var från henne och värd pappan. Vilket också var väldigt fint med fint skrivet i!
Sedan satte jag mig på tåget för att först brytas ner, gråta, och sedan försöka ladda upp igen för att träffa min nya värdfamilj!
Väl framme så stod min nya värd pappa och dom två yngsta värd barnen på tågstationen och väntade på mig. när vi hade hälsat och allt de så körde vi för att hämta den äldsta flickan från skolan och sedan hem till huset som nu kommer vara mitt nya hem! Väl hemma hos dom så har de varit lek och försökt "lära känna varandra dag". Allt har gått bra och dom verkar väldigt trevliga och snälla! Men jag kan ju säga att jag har aningen svårt att ta in allt eftersom jag lämnat en familj som jag verkligen gillar och sedan träffa en ny familj på samma dag... Men de ska nog gå bättre med tiden!! 

Nu måste jag verkligen sova, jag är sjukt trött och jag är säker på att de kommer bli en lång dag imorgon också!

Godnatt, Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jag jobbar ons-sön och är ledig mån-tis. Tiderna varierar, speciellt på helgerna men tex onsdagar så jobbar jag 11-19.

Ååh, trivs du? :) Verkar dem bra?

2010-04-09 @ 14:10:49
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0