Synagogan

Nu är jag hemkommen från Synagogan igen! De va helt okej, de känndes mer som en social sak än så religös. Dom hade olika saker för barnen typ som "barnens kyrkotimme" som man gick på när man var liten, men dom hade också en riktigt cemoni för dom vuxa men vi var inte där inne så de va ju skönt.. Sedan hade dom en stror lunch för alla som var där. Vilket var trevligt för jag fick träffa alla deras vänner och så och få veta vilka som har au-pairer och inte. Jag måste ju hitta lite nya vänner nu så för jag blir helt galen av att bara var hemma och de har bara gått 2 dagar sedan jag kom hit!!

Dags för te och sedan ska jag gå ut och gå en runda till den lilla sjön som är här.. eller jag kanske ska springa?
Kram, Caroline 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, ja gärna. När passar det dig? :)

2010-04-11 @ 16:11:07
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0