Var tog helgen vägen!?

JA var tog helgen vägen?? Jag tycker att de känns som om de nyss var fredag eftermiddag och jag slutade för dagen och skyndade mig fort som bara denn att duscha för att sedan lämna huset en knapp halvtimme senare för taco kvällen!! Och nu ligger jag här i sängen och imorgon börjar en ny vecka med jobb och allt..

Helgen har i all fall varit bra och vädligt trevlig också förutom att jag blev utan bil idag fram till 6.30.. men jag överlevde för de;) Jag satt och jobbade på den nya headern så nu är den nästan klar och sedan skypade jag lite kort med mamma och Anneli innan jag stack till Sandra! 
Så hela förmiddagen spenderade jag hemma för att vänta på att min värdfamilj skulle bli klar och kunde köra mig till Sandra där också Jessica befann sig. Väl där så segade vi ett litet tag för att sedan bestämma oss för att gå till ett diner och äta eftersom vi inte hade något att göra och ändå var hungriga. Så vi gick dit och åt och när vi kom tillbaka så ringde mina värdföräldar och sa att jag kunde ha bilen nu så då kom dom och hämtade mig och sen körde vi hem tillsammans och bytte så jag fick ha bilen! Så jag körde tillbaka till Sandra för att hämta upp henne och Jessica för att köra till Target och Walmart i White Planes. Väl där lyckades vi lätt spendera några timmar och sedan på vägen hem så körde vi förbi Coldstone och tog en glass. Så idag var helt okej också förutom att vi var utan bil fram till 6.30 då.. de sög lite. Fattar inte varför jag inte kan få köra den andra bilen lite så jag kan ta den när dom vill ha vanen.

Här har ni bilder från igår!

Jag i Central Park

 






När vi köade till broadway biljetterna!


Inne i Salongen


Och två lånade bilder från broadway.com från West Side Story




Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0