7 månader!

Idag har har jag varit här i 7 hela månader, helt sjukt vad tiden flyger på! De är ju mer än halva tiden av vad man har skrivit upp på;) Och idag har dessutom min pappa och dom kommit hit till New York! :) Men jag kommer dock inte träffa dom förens imorgon på eftermiddagen eftersom jag måste jobba på förmiddagen och över lunchen:( men sen har jag hela helgen ledig!
Och detta har jag firat med att jobba 13 timmar idag med 3 timmars mellanrum när jag hade jobbat min "vanliga" jobbdag föra att sedan jobba 3 timmar till och natta flickorna!! De va en väldig tur att jag hade tre timmar där emmellan annars skulle jag ha få ryck här hemma!

Nu ska jag i säng för och läsa "Catching fire"

Godnatt, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0