Back on track

När jag hade sagt hejdå till pappa på GC i söndags så fick jag typ värsta känslobomben över mig och fick världens hemlängtan och kände mig helt omotiverad till att jobba. Helst av allt ville jag gå tillbaka till pappa och åka hem med dom på måndag istället för att jobba.. Jag kände mig så helt omotiverad och längtade hem ända tills idag. Då va de precis som om något vände och jag insåg att de vill jag inte alls, för vad ska jag göra hemma??(de som jag har suttit och sagt till mig själv i 3 dagar). Om jag kommer hem nu, så har jag inget jobb, plugga vill jag inte och vad ska jag göra då? Vara arbetslös? Nä de är jag alldeles för rastlös för!
Eftersom jag knappt inte har haft någon hemlängtan alls innan detta så kändes de jätte konstigt! Jag menar efter 7 månader, är inte de lite konstigt att få hemlängtan då??
Men jaja nu är jag i alla fall "back on track" känns de som, även om jag är lite trött på själva au-pair jobbet..

Idag åker Linnea hem till Sverige för att börja plugga igen:( Vi kommer sakna henne!!

Nä nu ska hag dra mig till gymmet!
Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Anonym

Carro!

Saknar dig mkt!! Bra där , du ska inte åka hem vad du än gör! förläng istället i en annan familj:) Hu går det med allt? ville bara att du skulle veta att ja saknar dig<3 svara på facebook om du kan och vill!! PUSS KRAM

2010-08-20 @ 22:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0