fredag:)

Nu har jag äntligen slutat för dagen och nu är de helg, vilket betyder 2 HELA dagar som jag inte behöver vara här hemma utan ute ur huset och göra en massa andra saker!!:)
Jag vet dock inte riktigt vad helgen kommer bjuda på men jag tror säkert att de bli bra. De ända jag vet är att vi imon förhoppningsvis ska ut till Long island och ligga på bechen och bada i havet om allt går som vi hoppas och sedan grilla på kvällen. Sedna får vi se vad resten av helgen bjuder på!

Duschen väntar!

Kram, Caroline

P.s vem vad de som kommenterade?? Jag svara jätte gärna men jag vet inte vem du är;)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

2010-08-22 @ 03:14:26
URL: http://[email protected]
Postat av: [email protected]

fortsätt med ditt liv!! Din tid i växjö finns kvar. Du kommer aldrig att ångra dig, för du vet vad du har men inte vad du kommer att få, om du inte lever fullt ut. kram mamma.

2010-08-22 @ 03:18:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0