Goodnight

Nu ska jag gå och lägga mig i mitt rena rum med rena lakan i sängen och en ny duschad och ny tränad kropp!
När jag var klar med mitt rum så drog jag en runda till gymmet och tränade skiten ur mig själv! Väldigt skönt för de va ett tag sedan tränade ordentlig nu och även sedan jag tränade regelbundet. Men de ska jag försöka få ordning på snart. Och när skolorna börjar så ska jag åka till gymmet nästan varje dag när ungarna är i skolan!
Jag ser ljuset på sommaren! Eller jag vill verkligen inte att sommaren ska ta slut, för även om de har varit sommar varmt sen i april-maj så är jag inte redo för hösten! Men jag vill att alla campen ska ta slut så jag kan fixa en massa playdates till mina barn och sedan att skolan börjar så jag får min lediga tid på dagen! Jag börjar bli lite trött på att ha alla tre barnen hemma hela tiden och inte ha något att göra...

Nä nu måste jag sova imorgon har jag en lång dag framför mig med jobb från 7-5.30 minst om inte längre om jag får gissa... 

Goodnight, Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0