Helg!

Kom precis hem från gymmet:) Har varit sååå duktig denna veckan om man jämför med dom gånga veckorna..
Och de känns så bra, nu ska jag bara fortsätta så här och öka på de ännu mer när skolorna börjar!

Denna helg är de ju som sagt Niagara fallen som gäller för Emma och mig så tidigt, tidigt imorgon ska vi ta tåget in till city för att sedan sätta oss på bussen dit! De ska bli kul och häftigt att få se fallen, de är ju liksom något som man måste se en gång i livet minst, säger alla här.
Redan ikväll så ska jag dra mig till Emma för att "sova" där, eller vi ska ut och härja en sväng först på kvällen så hur mycket vi får till sömn under natten får vi se;) Men vi kan ju alltid sova på bussen imorgon!

Nu ska jag återgå till att packa och göra mig själv iordning så jag kan åka till Emma!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0