Onsdag

Idag är de grått, regnigt och trist ute precis som de har varit ända sedan i lördags kväll! Detta har gjort mig sjukt trött och deppig och att jag dessutom är inne i en fas då jag inte kan sova gör ju inte de bättre precis..
Men enligt prognoserna så ska vi i alla fall få lite sol till imorgon och sedan ska värmen komma också vilket ska bli jätte skönt!!:)

För övrig så lyckades jag med att låsa mig själv ut tillsammans med två av mina värdbarn idag. Våra dörrar är såna som låser sig själva om man inte trycker ut en lite knapp, vilket jag inte gjorde för jag tänkte att jag bara skulle skuta igen dörren... Men så blev inte fallet så där stod jag ute med L och E och min vmammas systers hund i dugg regnet! Barnen hade i alla fall regnjackor på sig så dom var okej men jag hade inget annat än min kofta. Men jag kunde ändå inte sluta flina och små skratta åt mig själv lite även om L var skit sur på mig. De hela slutade i alla fall med att min vmamma fick åka ifrån sitt jobb i city och ta tåget hem. Så vi fick vara utelåsta i 1,5h innan vi fick komma in igen och då var barnen jätte hungriga och griniga.
För övrigt har de gått bra att jobba idag och jag fick sluta tidigare eftersom min vmamma kom hem;)

I helgen så va de Bbq hos Elin på fredag och sedan på lördag så åkte jag Emma, Alicia och Hanna till Long Island på dagen för att steka på stranden. De var inte så jätte solig men de va skönt ändå och havet va underbart!! Och vi hittade både dit och hem utan GPS!! Trotts att vi på vägen hem gav upp på trafik kaoset på motorvägarna och gav oss in på småvägarna i Queens och letade oss upp till denna andra bron över och hem;) På kvällen så grillade vi hos Alija och drack öl och hade trevligt. Sen på söndag så tog jag en segdag då jag bara sov och tog de lugnt vilket nog behövdes för jag var helt slut!

Och en sak till, idag har jag haft mitt körkort i 2 år! och där med är min prövotid slut;)

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0