Paus..

Förlåt för mitt lilla uppehåll är på boggen... Någon gång i början av denna veckan så bestämde jag att jag att jag skulle ha en paus när de gällde datorn, eftersom jag bara var allmänt trött på allt som hade med datorn att göra, konstigt nog. Så jag tog mig en veckas paus då jag ändast var tillåten att kolla de viktigaste, mail lite nyheter och väder eller likande lite snabbt. Jag bestämde också att från och med måndag, imorgon, så ska jag försöka ta upp de här med bloggandet igen på allvar, nu är jag har haft min "dator paus";)

Godnatt! Caroline


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har ju funderat vart du hållit hus

2010-08-02 @ 10:36:30
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0