Pippi Longstocking

Idag när jag var på bibloteket med barnen och stod och hjälpte L att hitta någon lämplig bok, och vad hittade jag inte då om en Pippi bok!! Jag blev jätte glad och även om den var lite för svår för henne så lånde jag den för att jag tänkte att jag kunde läsa den högt för dom! Och jag frågade även om dom hade mer böcker av Astrid lindgren och dom hade några Pippi böcker till och sen hade dom någon annan på huvudbibloteket också som var mer bilderbok. Så jag ska ta mig dit också för att se vad de är för böcker och låna dom. Så nu jädar kommer mina värdbarn plågas med Astrid Lindgrens böcker öven om dom gillar de eller inte!;P

 
 
Tog bilden med webcamen, där av lite dålig bild men jag orkar inte gå och hämta min kamera..

Kram, Caroline


Kommentarer
Postat av: Ravnjeanett

many thanks for your dedications to this world

2011-07-28 @ 15:29:05
URL: http://ravnjeanett.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0