Sjuka barn

Idag har jag haft två sjuka barn här hemma, eller de började med att J var sjuk och sedan vid lunchtid så hade L feber också. Jätte kul! Fattar inte vad de är dom har dragit på sig för dom får bara feber och mår allmänt dåligt i typ 1,5 dag sen går de över. E hade de sön-måndag..och nu när J och L fick de så bara hoppas jag att jag inte får de till helgen!! För jag tänker då inte spendera en helg i sängen!
En sak som är positiv är i alla fall att solen är tillbaka här i New york dock är de inte så jättevarmt, kanske runt 25 ute just nu, men de gör inget bara de är SOL!

Nä nu ska jag begrava mig i min bok! Jag läser sista delen i serien "Hunger games" vilket är Mockingjay.

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG VILL OCKSÅ LÄSA DEN JUUUU!

2010-08-27 @ 08:12:06
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0