Tired

Jag är så fruktansvärt trött och klockan är ändå bara lite över nio och jag har redan sovit nästan två timmar upp i soffan! Fattar inte hur jag kan vara så här trött??
Jobbdagen idag har gått ganska bra med undantag av morgonen.. Och nu merar har vi ingen hund att ta han om längre heller, skönt;)

Helgen va skönt och ganska så slapp, men de behöver man vell ibland:)
På fredag så var de bio och middag ute med Sara, vi tittade på Eat, Pray, Love. Den var bra men inte mycket mer än så, men ändå sevärd tycker jag.
På lördag så åkte vi in till Central Park och hade lunch och hängde hela dagen med prat, skratt och kortleken(jag ägde sara på 7an;) ) Vi stannade inne i city till kvällen då vi åt middag ute och sedan åkte hem till Sara;)
Söndag så var jag hos sara lite på morgonen och sedan körde hon mig hem för att jag sedan bara skulle kunna slappa hela dagen.





Nä nu ska jag sova!
Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah lägger du upp denna??

2010-09-03 @ 04:51:43
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0