Denver next stop

Jahopp då va de bestämt mitt nästa hem blir i Denver, Colorado. De har inte blivit så att jag har skrivit något om familjen här men jag pratade med de för första gången under torsdag kväll och sedan har vi pratat två gånger till efter. Familjen bor ju som sagt i Denver och har tre barn på 2,5 år, 5 och 9 år. Så de är ungefär som min första värdfamilj i philly, hoppas hoppas hoppas att de blir bra!!
Jag känner mig väldigt lättat nu i alla fall, ska sova ordentligt i natt för första gången och nu kan jag konserterar mig på att ha kul med min vänner här i New York fram till att jag åker utan att behöva oroa mig för att få åka hem till Sverige

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis, vad skönt att det har ordnat sig!

Kram Maria

2010-12-28 @ 17:35:22
Postat av: Anonym

Grattis, vad skönt att det har ordnat sig!

Kram Maria

2010-12-28 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0