Godmogon

Igår kväll pratade jag ju som sagt med den värdfamiljen från NJ de har tre flickor på 10, 14 och en på 18år. Så de är väldigt gammal barn och den äldsta är dessutom i college och nästan aldrig hemma de har också alltid två au-pairer som delar på arbetsuppgifterna. De var också mycket olika arbetsuppgifter som egentligen inte ingår i en au-pairs kontrakt. Så mitt första intryckt av denna familjen var inte jätte så bra den heller, eftersom dom verkar väldigt speciella. Så vi får se vad som händer, men jag tror inte blir de heller..:(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väldigt speciellt kan ju också vara bra ;) OCH JAG SÄGER BARA.. FY VAD DE VA SKÖNT NÄR MAN VAR TVÅ AU PAIRER, nu är de ju jobbigt :P

2010-12-09 @ 17:00:34
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi håller tummarna för att du hittar en bra värdfamilj så snart som möjligt!

Kram från faster Maria m fam.

2010-12-09 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0