New Jersey

Imorgon drar jag på en liten tripp till Westfield, New jersey för att äta lunch och prata med med eventuell värdfamilj hemma hos dem! De ska bli jättespännande att få åka hem till dem och se hur de bor och hur dom är för då kan man verkligen känna om man klickar eller inte:)
I går pratade jag med mamman för första gången och dom bor ju som sagt i Westfield New jersey och de har två barn på 10 och 15 år en flicka och en pojke. De verkar som en väldigt aktiv familj och väldigt trevliga så vi får hoppas på att de går bra imorgon! Håll tummarna för mig!
Idag har vi varit inne i city och strosat runt på gatorna och bara njutit! Nu på kvällen så jobbar jag och mina barn sover numera så jag funderar på om jag ska crasha soffan och sova tills mina värdföräldrar kommer hem. Igår va de fredag och man kan ju inte sitta hemma och tråka då om man inte jobbar så vi tänkte att vi skulle kört en favorit i repris från förra fredagen i White Plains! De va jätte kul ända fram tills jag total däckade i elins soffa lite tidigare än jag hade tänkt, men de va som sagt kul ända fram tills dess;)
Nä nu ska jag hitta en bra film och sova lite i soffan!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0