konstnärerna själva...

Jag fattar inte hur jag kunde få mvg i bild när jag gick ut nian asså! Jag kan ju verkligen inte rita och jag har noll fantasi. Mina barn målar typ bättre än mig...
Ikväll så låg jag och mina två minsta på en filt framför brasan och ritade, mysigt som bara den:)
Jag försökte mig på att rita en massa roliga saker men de ända som jag lyckades någorlunda bra med för att visa upp var simpla grejer som blommor och hjärtan..
J 5år till mig
Och min lilla minsting hon är för söt hon, jag frågar henne vem hon ritar till och hon svarar nöjt din kompis. Så jag frågar så klart vilken, Emma blev svaret. Så Emma du har en täckning att hämta ut hos mig:P
Nästa täckning hon ritar frågar jag åter igen vem hon ritar till och då blir svaret åter igen din kompis. Så jag gissar på Emma igen, men de va fel Elin va de denna gången! Ungen har träffat henne 1 gång typ 5 min i måndags och kommer ihåg henne! Hon är fan för smart...Så Elin du har också en täckning att hämta upp! En annan som också är populär att rita till är min pappa, fattar inte varför men inte helt sällan när jag frågar så svarar ungen din pappa!
Nu ska jag försöka sova lite utan att vakna 10 gånger inatt! Imorgon är de fredag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0