värdfamilj

Även om ni inte vet de så har jag haft lite olika matcher med olika eventuella värd familjer varje veckan men den ända som jag pratat med va den i Chicago och så nu denna familjen som hörde av sig till mig. De ringde redan för första gången igår kväll men då missade jag deras samtal och sedan så ringde jag tillbaka idag på dagen men då missade hon de, så nu ska jag ringa upp dom ikväll efter kl 7 vilket klockan är nu..
Denna familjen bor i NJ Princeton Junction och har två tjejer på 14 och 10 år så de är ganska så gamla barn denna gången.
Vi får se vad de leder!
Önska mig lycka till!
Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: KLART JAG GÖR!!

2010-12-09 @ 15:44:27
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0