-13 och Sol

Godmorgon! Just nu sitter jag och skriver på mammas dator och de är nog de jag kommer få använda fram tills jag åker, eftersom jag har gjort en total om instalering av min. Därför fungerar ine vårat internet, man måste instalera de och jag orkar inte göra de för två dagar... Men uppdateringarna som jag har kronglat med nu itvå veckor fungerar!! Fast jag har en tom dator...

Ute skiner solen och de är -13 grader, lite för kallt för mig, men jag ska i alla fall begemig ut på en ridtur med Ängla:D Blir den sista ridturen med Ängla innan jag åker dock inte den helt sista ridturen för jag planerar att rida imorgon också.
Så nu ska jg gå och bylsa på mig en massa kläder, för jag får inte frysa! Jag håller nävligen på att bli förkyld. Jag är liskom sådär täpt i näsan och känner faktiskt en liten tunghet i huvudet också idag. Jag verken vill eller har tid att bli förkyld!! Så därför häller jag i mig te i mängder, inbillar mig att de hjälper + att de är gott!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0