3 dagen i NYC

De är helt galet men de är redan den 3 dagen i NYC och imorgon är de sista dagen på våran kurs här i New York, och några kommer åka till sina familjer men jag kommer inte åka förens på fredag förmiddag.
Så idag har vi haft första hjälpen och med CPR och en massa annat sådant, vissa saker som är helt självklara tycker jag men tydligen inte för andra.
Vi har också varit ute och gått en runda här i närheten och kollat nu på kvällen och jag älskar verkligen NYC de är en sådan härlig kännsla här och de är sånt tempo hela tiden! I just love it! Jag köpte också en sån tjocktröja, ni vet en sån I<3NY:D
Och i morse var vi uppe tidigt så vi han gåt ut och kolla lite innan kusrerna och vi såg solen gå upp mellan höghusen på 34th street tror jag de va, helt underbart!!



Imorgon så ska vi gå igenom kultruskillnader, bilkörning här i USA och lite imformation om hur man ska ta sig till familjerna och likande infromation och typ knyta ihopp allt som vi gått igenom! Sen är vi klara för familjerna;)
gör mig iordning och sova, vi ska gå upp tidigt imorgon igen och njuta av morgonen. Som man säger " "morgonstund har gul i mun"
Kram , Caroline,

P.S de kommer mer bilder sen när jag har kommit till familjen, internet här är inte så snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0