Bio

Alldes strax ska jag ner och äta mammas goda räkgryta med ris, blev de istället för resurang, men de gör inte så mycket eftersom den är jätte god!!:D
Efter att vi har ätit de så ska vi ner till Filmstaden för att titta på bio hela familjen, pappa också;) Ska bli jättemysigt att göra något allihopa såhär innan jag åker!

Innan idag har jag lyckats rensa hela min gardrob och tvättat 5 maskiner tvätt i tvättstugan, där är de inte heller några små maskiner. Lite stolt allt;) Så nu är alla min kläder tvättade och alla kläder som ska med ligger framme de känns jätte skönt!
Jag var också en liten sväng på golfbanan för att åka lite längd skidor nu när de snöat så mycket, de va riktigt skönt även om jag knappt har åkt något alls sedan förra vintern då jag åkte Tjejvasan. De blev nog lite drygt en mil så de kommer känns i ryggen och övriga kroppen också för den delen, men de var de värt för jag vet inte när jag åker nästa gång de kanske till och med är två år tills dess..

Nu ska jag ner och äta;)
Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Aaronnatalie

Very interesting & professional site.

2012-07-13 @ 11:48:28
URL: http://aaronnatalie.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0