Hemma igen..

Nu är jag hemkommen från stan igen.. Så nu har jag köpt i princip allt som jag ska göra innan jag ska åka:D  
Denda som är kvar på min "att köpa lista" är presenter till värdbarnen men tiden håller ju på att rinna ut och jag vet inte vad jag ska köpa... så jag funderar på om jag bara ska ge dom godis eftersom jag har köpt en ganska så dyr present till föräldrarna eller egentligen hela familjen. De känns lite dummt men jag vet inte riktigt vad jag sak hitta på annars.
De är nu inte heller många punkter kvar på min "att göra lista". Tror att de bara är packa väskan- eller lägga ner allt eftersom jag har nästan allt framme, skriva klart min receptbok och städa mitt rum, Sen tror jag att jag är klar med alla punkter vilket är väldigt skönt!!

Nu ska jag göra mig en sallad till kvällsmat.

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0