Driving in the States!

Så nu har jag varit ute och kört för första gånen här borta i Staterna! De gick bra men lite ovant med auotomat växlad bara, jag kände efter växelspaken flera gåner..
Sen har dom en massa stopp skyltar här i området också men inga sträck på gatan så jag höll på att missa de någon gång. Men de ska nog gå bra jag får köra någon mer gång innan jag kör själv. Jag har också fått lära mig hur GPSen fungerar så jag kan använda den om jag inte vet var jag ska.
Jag har också fåt reda på att jag inte behöver ta någon körkort här första året jag är här, men om jag ska förlänga mitt år så måste jag ta de men då kan man ju redan allt så då är de nog inte så svårt om jag nu ska göra de.
Nu ska jag göra mig iordning och kanske gå upp och hjälpa till om dom vill de för gästerna kommer vid tre. De kommer vara fullt hus med massvis med ungar och vuxna och några au-pairer också:D Förhoppningsvis så kommer också Jennifer förbi senare ikväll, eller vi får se för hon skulle jobba hela dagen och sen ha kalas för ett av sin värdbarn.

Kram, Caroline

Kommentarer
Postat av: Sara

thanks! :D

2010-01-17 @ 20:45:03
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0