Första dagen avklarad!

Okej jag överlevde första dagen!
okej så illa va de inte även om alla barnen var hemma och L hade en playdate. Men de va faktiskt ganska tufft för till och med odette tyckte dagen gick segt fram. Dagen började med att vi skulle tvätta alla sängklader i barnen sägar eftersom dom alla hade haft sleepovers i helgen, vilket gjorde att vi typ har tvättat minst 6 maskiner tvätt idag!
Och lilla S gör livet tufft för mig för så fort jag kräver något eller säger till henne, hon springer bara till odette och tror att de ska bli bättre men de bilr de inte.. Men jag hoppas att hon ändar sig, och tror att hon gör de, för jag kan förstå att de är svårt att vänja sig vid en ny au-pair och odette är den ända som hon har haft sen hon var 6 månader. Men dom andar två äldre barnen lyssnar så de är ju en bra början;)
Jag körde idag också, och denna gången själv med L! Hon behövde några pysselsaker till skolan så jag och L skulle möta upp min värdmamma vid affären medans dom andra var hemma. De gick bra och vi hittade utan GPSen. Nu ikväll har jag kört igen fast med min värdmamma och de går bra de ända problemet är att hitta alla ställen man ska till..om man inte vill använda GPSen vill säga.
Imorgon börjar jag jobba vid 8.30 vilket är de tidigaste jag kommer börja jobba som jag fattat de, eftersom mina värföräldrar tar dom till skolan själva.  

Här är bilden på mig och barnen från första dagen med varsin av deras skyltar:D



Och en bild från igår när vi hade choklad foundue.


Dags att sova!

Goodnight, Caroline


Kommentarer
Postat av: Kenan

Hej Carro!



Gud vad roligt allt har gått så bra och att familjen är bra. Jag tänkte faktiskt börja kommentera så vi kan hålla kontakten lite med också.



Måste iaf säga att du är saknad av många här nere, men vi tycker att det är jätte roligt att du får leva drömmen:):)



Lycka till så hörs vi om någon dag/vecka och ses om ett år ;P



/Kenan

2010-01-19 @ 10:26:36
URL: http://www.kenanharbas.se
Postat av: Ängla

åååå söta ni är choklad fontänen ser helt mmmm MUMS:D

2010-01-19 @ 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0