Första dagen på jobbet!

Nu sitter jag här redo för första dagen på jobbet! Fast de är en ganska så soft dag för vi börjar inte fören vid 10 och slutar vid 5. Fast alla barnen är hemma för de är någon helgdag idag så skolorna är stängda.

Igår var trevligt, massvis med folk! Minst 10 vuxna och typ 13 ungar eller något sådant. Vi åt och pratade och jag fick lära känna familjens vänner och alla barnen som mina värdbarn leker med och alla var trevliga. Efteråt körde jag och Odette hem en annan au-pair, meena som också har varit här i två år. Men hon åker inte hem förens i maj så henne får man nog åka och träffa någon gång och ha playdates för S brukade tydligen leka med ett av hennes värdbarn.

Nu nu måste jag göra mig iodning för jobb!
Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0