Härlig frisk luft och Sol ute!

Idag skiner solen här borta, de är en helt klarblå himmel och en jätte stor härlig sol  och sådär -4 grader, härligt!
På marken ligger också ett tunt, tunt lager med snö så de är jätte härligt ute! Jag kom just in från att ha varit ute och snabb gått i nästan en timme, så nu har jag hittat en bra runda som jag kan gå men den är bara 4km men de tar typ en timme ändå för att de är så himla backigt här, så de får räcka just nu. Jag tog lite bilder som jag ska försöka få upp senare.
För övrigt så är de mycket mindre snö här än vad de var hos Jennifer igår så de är väldigt stor skillnad fast de inte alls är så långt här ifrån, kanske en kvart med bil.

För övrig idag så har jag skypat med mamma och fått se hur mycket snö ni där hemma har även om de var en väldigt dålig bild genom webb camen i mörkret.
Och nu ligger jag och ska läsa expressen på nätet funderar på om jag ska kolla smålandsposten också, för jag har kommit fram till att jag inte har någon aning om vad som händer hemma i Sverige. Så jag ska försöka få de till en vana att läsa svensk tidning över nätet, så jag inte är helt lost när de gäller saker som händer hemma. (Tror att min pappa blir glad när han läser detta, eftersom han alltid har tjatat om att jag ska läsa tidningen).


Och förresten alla ni som läser, ni är dåliga på att kommentera!!

Kram, Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0