Has arrived at the host families house!

Nu har jag kommit fram till min familj och Broomall!
Bil resan hit gick bra även om jag var så nervös så mina händer bokstalivgen skakade när jag satt och väntade i lobbyn på hotellet på Natasha och Clive. Dom var jätte snälla och dom frågade inte ut mig alls mycket bara pratade på om all möjligt precis som vanligt, vilket va jätte skönt!
När jag kom till huset så visade dom mig runt och jag fick träffa Odette, Sasha hade sin nap så sen gick vi ner till mitt rum och jag fick packa upp mina saker.
När Sasha vaknade så åkte vi till affären och handlade och sedan vidare till Nic och Laras skola för att hämta dom båda två även om lara egentligen åker skolbuss. Alla barnen var väldigt blyga i början speciellt Sasha hon var nästan rädd för mig i början..
På vägen hem så åkte vi genom biltvätten också, haha och Sasha älskar de!!
När vi kom hem fortsatte jag packa upp mina saker ochefter ett tag kom Nic ner och satt och pratáde med mig och kollade på mina saker sen kom Sasha också. De va väldigt mysigt och dom tog med mig upp för att visa deras rum. Lara va på simträning efter skolan så jag har inte träffat henne så mycket ikväll men jag ska med och kolla på hennes basket match imorgon vid 10 så för hoppningsvis så får jag prata mer med henne imorgon.
Nu ska jag snart sova, jag är helt slut!
Ska bara läsa lite papper som Natsha har skrvit om en massa saker som är viktigt och bra att veta.

Godnatt, Caroline 

Update: Glömmde säga att barnen hade gjort jättefina "Welcome Caroline" skyltar och hängt upp dom i köket när jag kom!! Jätte sött, och Nic hade gjort en och lagt på min säng också:D Natsha tog bild på mig och barnen framför dom så jag ska fråga henne och hon kan skicka de till mig, så kan ni få se de;)

Kommentarer
Postat av: ida

åh, vad härligt det låter!

hur gamla var barnen nu igen?:P

kram!

2010-01-16 @ 13:59:48
Postat av: Caroline

:D Min lilla flicka är 2 snart 3 och mellan killen är 6 och den äldsta tjejen har precis fyllt 9!

2010-01-16 @ 15:18:50
URL: http://carolinelagerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0