I think I'm getting sick...

Ja jag håller på att bli sjuk! Min hals gör ont och mitt huvud väker och de har de gjort i princip hela dagen, jag kan inte bli sjuk nu?! Om de fortsätter så här så kommer jag vara sjuk lagom till nästa vecka när jag ska vara själv, de är ju okej nu för nu är ju ändå odette här också men hon håller ju typ också på att bli sjuk.
Idag började vi vid halv nio, när dom äldre barnen går till skolan. Förmiddagen gick bra och jag lyckades få lilla S till sin nap helt själv även om hon var skit sur på oss båda först men de gick efter ett tag.
Idag har dom två äldre också försökt testa mig och se om jag går med på allt dom vill men jag tror att dom upptäckte att de inte gick hoppas de för jag orkar inte om dom ska hålla på så här hela veckan och speciellt inte om jag blir sjuk!

Nu ikväll flydde jag och Odette huset så fort vi hade slutat vid halv sju för att åka och shoppa:D Hon visade mig några av de ställerna som hon tycker är dom bästa och sedan åkte vi till Starbucks och satte oss och pratade ett tag innan vi åkte hem igen för att vara säkra på att barnen sov innan vi kom hem igen, haha;)
Tro inte att jag kom hem tomhänt... jag köpte en ny väska och en lite tjockare, stickad, tröja. För typ 200skr tillsammans, vilket jag tycker var ett ganska bra pris, väskan kostade typ 140 och tröjan typ 70kr:D

Okej nu måste jag sova så jag inte blir mer sjuk!

Godnatt, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0