Idol och Promenad!

Har just tittat på American Idol tillsammans med min värdföräldrar och mitt äldsta värdbarn:D de är värsta bra att idol hemma är på hösten och här är den på vinter-våren, för idol hemma är ju just slut och nu kan har man börjat följa nästa direkt;)
Innan de så trottsade jag mörkret och gick ut och gick och de va jätte skönt!! Jag ska börja göra de felar gånger i veckan, jag ska bara hitta en runda som jag kan gå så jag inter går vilse här i omrdådet. Idag gick jag bara gatan upp en bit och sen tillbaka och sen en annan gata en bit och sen tillbaka på den igen. Men jag var i alla fall ute i 30minuter och jag gick fort, så jag var svettig när jag kom tillbaka. Nu i helgen när jag är ledig när de är ljust så ska jag gå ut och gå så jag hittar en runda som jag kan gå så jag hittar den sen när de är mörkt också.

Imorgon åker min värdmamma till Florida och kommer inte hem förens på Söndag så de kommer vara fullt upp för min värdpappa jobbar mycket, och nu när lilla S är sjuk också så blir de ju ännu värre..

Nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon!

Godnatt, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0