Internationellt körkort, klart!

Ja som sagt så var jag och fixade ett internationellt körkort idag på morgonen så nu är de också klart, en till sak att pricka av på listan! Så skönt att se hur punkternar blir färre och färre nu;)
De gick väldigt fort jag kom till dit vid tio och gick där ifrån tjugo minuter senare med mitt internationellla körkort i handen! De är ett litet "häfte" där de står på lite olika språk och sedan längts bak så är de ett kort på mig, min underskrift och några stämplar som som visar vad för sorts körkort som jag har, alltså B körkort.

Efter de så va jag och sa hejdå till min älskade vänn Matilda som åker till Irland som au-pair inatt:( hon ska bara var där tre månader men vi kommer ju ändå inte träffas förens om minst ett år, när jag kommer hem från USA! Usch de känns som jätte långtid!! Jag kan verkligen inte förstå de... några tårar fälldes minsann också.

Senare idag har jag varit ute och gått, börjat på min packlista vilket var jätte svårt och sedan även gjort lite på testet till min childcare guide så nu är de inte mycket kvar på de!!

Nu ska jag strax köra och hämta min bror.

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0