Internationellt körkort

Jag ringde till killen, eller gubben är de nog, som har hand om detta med internatinellt körkort här i växjö. Vilket resulterade i att jag fick en tid imorgon kl 10, då jag ska inbefinna mig hos honnom med pengar, körkort och papprerna. Så även om de förmodligen blir en sen kväll idag så måste jag gå upp tidigt imorgon...
Och jag har smått börjat fundera på om jag kommer få sova ut och vara helt utvilad en ända gång till innan jag åker. För man ska göra tusen saker hela tiden och träffa alla och sen kan jag typ inte sova heller utan att jag måste ligga och vrida och vända i sängen i typ två timmar....och om mornarna så måste man gå upp för att hinna allt och inte sova bort dagen.
Lite jobbigt, sen har jag också börjat fundera på när jag ska inse att jag faktiskt åker om lite drygt en vecka! För just nu så känns de som om de är jättelångtid kvar. Och jag har en kompis som åker på måndag fast till Irland och hon tycker fortfarnade att de känns som om de är jätte avlägset. Vilket gör mig lite nervös för jag vill förstå att jag ska åka!!

Kram, Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0